Reklamacje i zwroty
21-02-2014
Reklamacje i zwroty

1. W przypadku, gdy po otrzymaniu towaru wykryją w nim Państwo wady techniczne lub stwierdzą, że został on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, prosimy o kontakt:

(22) 424 57 36
lukasz.nester@waybeauty.pl

Określimy dla Państwa optymalny sposób realizacji reklamacji.


2. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku „O ochronie praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, z towaru zakupionego w naszym sklepie Klient może zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany produkt musi być w stanie niezmienionym oraz posiadać dołączone dokumenty sprzedaży produktu.

3. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.

4. Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.


O czym należy pamiętać:

- należy dokładnie sprawdzić stan przesyłki w momencie odbioru
- prosimy pamiętać, iż protokół sporządzony w trakcie odbioru przesyłki, jest niezbędnym dokumentem uprawniającym do rozpatrzenia Państwa reklamacji